Лауазымдық міндеттері:
- балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді, оларды тәрбиелеу мен оқытуда денсаулық сақтау технологияларын қолданады;
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарына, мектепке дейінгі тәрбие мен жас тобын оқытудың үлгілік оқу жоспарына сәйкес ұйымдастырылған оқу қызметінің кестесіне сәйкес педагогикалық процесті жүзеге асырады;
- режимдік сәттерді ұйымдастырады және өткізеді (таңертеңгі қабылдау, таңертеңгілік гимнастика, күн ішінде тамақтану, балалардың іс-әрекетін басқарады (ойын, шығармашылық, танымдық, қозғалыс, бейнелеу, еңбек, эксперименттік, дербес және басқалар), серуендеу, күндізгі ұйқы, жеке жұмыс, сауықтыру іс-шаралары, пәндік-дамытушылық орта жасайды);
- балалармен жұмыс жасауда тұлғаға бағытталған тәсілді жүзеге асырады;
- дамуында ауытқулары бар балалармен түзету қызметі саласындағы мамандарға көмек көрсетеді, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасын, оқу-әдістемелік әдебиеттерді зерделеу негізінде және топ балаларының жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбие-білім беру процесін жоспарлайды;
- қол жеткізілген нәтижелерді талдау негізінде тәрбие-білім беру қызметін жобалайды;
- мектепке түсу кезінде тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ету үшін ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды білім беру ортасына әлеуметтендіруді жүзеге асырады;
- мамандардың ұсынымдарын ескере отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар әрбір балаға жеке көзқарасты қамтамасыз етеді;
- мектепке дейінгі ұйымда өткізілетін іс-шараларға (кеңестер, педагогикалық және әдістемелік кеңестер, конкурстар және басқалар)қатысады;
- отандық және шетелдік тәжірибені зерделеу негізінде үздік тәжірибелерді зерделеу, жалпылау, тарату және енгізумен айналысады;
- мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелері бойынша ата-аналарға консультациялық көмек көрсетеді.
Білуі керек:
- Қазақстан Республикасының Конституциясы, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Қазақстан Республикасының заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік бағдарламасының мазмұны мен құрылымы;
- педагогикалық этика нормалары;
- Психология және педагогика, алғашқы дәрігерге дейінгі медициналық көмек көрсету қағидалары, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар;
- мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыру жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар;
- еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
- жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі немесе техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе "мектепке дейінгі тәрбие және оқыту" бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі және (немесе) техникалық және кәсіптік педагогикалық білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, жұмыс өтіліне талаптар қойылмайды;
- және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі лауазымындағы жұмыс өтілі: модератор-педагог және сарапшы-педагог үшін кемінде 2 жыл, зерттеуші-педагог кемінде 3 жыл, Шебер-педагог үшін-5 жыл;
- және (немесе) біліктілігінің орташа деңгейі болған кезде мектепке дейінгі ұйымның тәрбиешісі лауазымындағы жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1)"педагог":
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу;
жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбие мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес білім, білік, дағды алуын қамтамасыз ету;
ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен байланыс орнатыңыз;
әдістемелік жұмысқа қатысу;
балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностика жүргізу;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларына ие болу, цифрлық білім беру ресурстарын қолдану;
2) "мұғалім-модератор":
"педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген балалардың білім, білік және дағды алуын қамтамасыз ету;
мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту әдістемесін білу және жас ерекшеліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
инновациялық әдістер мен технологияларды қолдану;
аудандық, әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
3)"педагог-сарапшы":
педагог-модераторға қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген білім, білік және дағдыларды алуын қамтамасыз ету;
перспективалық жоспар мен циклограмманы әзірлеу;
балаларды, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды диагностикалау механизмін білу;
балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
балалардың аудандық, қалалық, конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
өзінің кәсіби біліктілігін арттыру;
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану;
тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби дамудың басымдықтарын айқындау: білім беру ұйымы деңгейінде, аудан/қала деңгейінде өзінің және әріптестерінің, аудан/қала деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
4)"педагог-зерттеуші":
"педагог-сарапшы" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
аудандық, қалалық әдістемелік бірлестіктердің, семинарлардың, конференциялардың қызметіне қатысу;
балалардың зерттеу дағдыларын дамыту;
балалардың қалалық, облыстық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
тәлімгерлікпен айналысу;
көпшілік алдында сөйлеу және аудиториямен өзара әрекеттесу дағдыларын қолданыңыз;
мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың заманауи әдістерін қолдану;
аудан, қала деңгейінде мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту мәселелері бойынша әдістемелік әзірлемелердің болуы;
Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын білу, тәрбиеленушілердің зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету, аудан, қала деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегияларын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде тәжірибені жинақтау;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар деңгейінде конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы;
5)"педагог-шебер":
"педагог-зерттеуші" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:
облыстық және республикалық немесе халықаралық деңгейдегі семинарларға, конкурстар мен конференцияларға қатысу;
оқу бағдарламаларын, тәрбие мен оқыту әдістемелерін әзірлеу дағдылары мен дағдыларын пайдалану;
балалардың қалалық, облыстық, республикалық конкурстарға қатысуын жүзеге асыру;
авторлық бағдарламаның болуы немесе РОӘК мақұлдаған жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
облыс деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушысы болу немесе республикалық және халықаралық конкурстардың қатысушыларын даярлау.
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2024 жылғы 03 қазаннан 2024 жылғы 09 қазанға дейін
Құжаттар бес жұмыс күні ішінде қаралады.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);
4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есептік құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ҰБТ)немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы
Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады.
Лауазымдық жалақысы 100000 теңгеден 110000 теңгеге дейін
Байланыс телефоны: 87163551206, жұмыс уақыты 9.00-18.00 , kiyminskaya1@mail.ru.