«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Қима ауылының Қабдеш Шардағұлұлы Өскенбаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

 

 

 

 


Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мұғалім оқушыға болашақ мамандықты таңдауға қалай көмектесе алады

12.11.2020

Жоғары сынып оқушысының болашақ мамандандыруды таңдауы, нәтижесінде — мамандық — жасөспірімнің өз қалауы, ұмтылысы негізінде ғана болмауы мүмкін. Кәсіби қызмет саласын таңдауда мектеп пәндерін оқытатын мұғалім маңызды рөл атқара алады. Мұғалім оқушының белгілі бір пәндерге бейімділігін, бұрыннан бар дағдылардың деңгейін, жаңа білім мен дағдыларды алуға деген ұмтылысын анықтай алады. Оқушы туралы барлық қол жетімді деректерді ескере отырып, Мұғалім мамандық таңдауға, оқушының психологиясына, оның зияткерлік қабілеттеріне және туа біткен бейімділігіне үлкен қызығушылық тудыруы мүмкін. Мамандық жасөспірімді анықтауға, артықшылық иерархиясын қалыптастыруға ықпал етеді. Мұғалім оқушының әлеуетін толығымен жүзеге асыруға көмектесетін мамандандыруды ұсына алады. Бұл жағдайда мамандықтағы қозғалыс жеке тұлғаның қасиеттері мен қабілеттерін дамыту, дамыту және жетілдіру арқылы жүзеге асырылады. Егер мамандық таңдау кезінде қабілеттер әлеуетті жағдайда болса, онда мамандық оларды жаңартады және сол арқылы жеке тұлғаның даму перспективаларын ашады. Мұғалім оқушыға болашақ мамандықты таңдауға қалай көмектесе алады, оқушының белгілі бір кәсіби дағдыларды игеруге бейімділігі, мұғалімге мамандық таңдауға көмектесу оқушының эмоционалды қасиеттерін, мамандандыруға деген ұмтылысын анықтаудан тұрады. Осылайша, мамандықпен сәйкестік жасөспірімнің шығармашылық белсенділігімен де анықталады. Оқушының мұғалімнің кеңесіне құлақ асуының маңызды факторы-жасөспірімге көзқарас табу. Ксенофонт өзінің "Сократ туралы естеліктерінде":"ешкім ұнатпайтын адамнан ештеңе біле алмайды" дейді. Мұғалімнің жеке мысалы болашақ қызметкердің кәсіби міндеттерін орындау кезінде осындай мінез-құлықты тудыруы мүмкін. Бұл жеке көзқарасты дамыту арқылы қалыптасады — оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру ғана емес, сонымен қатар оқушыға, жауапты және тәуелсіз тұлға ретінде дәйекті, шынайы көзқарас. Осылайша, мұғалім оқушыға қолайлы мамандықты таңдауға, оның бейімділігін, дағдыларын дер кезінде анықтауға; олардың дамуы үшін тиісті жағдайлар жасауға; мамандандыруға деген қызығушылықты сақтауға көмектеседі. Ең тиімдісі-мұғалім өзінің ерік-жігерін, оқушыға деген ұмтылысын жүктемейтін, бірақ ең қолайлы мамандық алу үшін оның ұмтылысын, білімін, дағдыларын бағыттайтын серіктестік әдісі.

Просмотров: 449


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст