Текст
ХХІ ғасыр - компьютерлік технологиялар ғасыры. Қазіргі бала электрондық мәдениет әлемінде өмір сүреді. Мұғалімнің рөлі де өзгеруде - ол ақпараттық ағымның үйлестірушісі болуы керек. Рухани-адамгершілік тәрбиесі баланың Отанға, қоғамға, ұжымға, адамдарға, еңбекке, оның міндеттері мен өзіне деген қарым-қатынасын қалыптастыруды, сәйкесінше қасиеттерді: патриотизм, толеранттылық, жолдастық, шындыққа деген белсенді қатынас, адамдарға деген терең құрмет сезімдерін дамытуды болжайды.
Сондықтан мұғалім баламен бір тілде сөйлесу үшін заманауи әдістер мен жаңа білім беру технологияларын жетік білуі қажет.