Лауазымдық міндеттері:
мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;
білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
білім алушыға педагогқа құрметпен қарауды тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарау немесе «мұғалім/мұғалім» тікелей жүгіну арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім үшін жиынтық бағалау және түсініктемелерімен тоқсан үшін жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау жүргізеді;
журналдарды (қағаз немесе электрондық) толтырады;
білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-қызметтік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
әзірлеуге және орындауға қатысады, оның ішінде Қазақстан Республикасының инклюзивті білім беру үшін жағдайлар жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттілігін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
арнаулы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады;
интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
ата-аналарға кеңес береді;
кәсіби құзыреттілігін арттырады;
еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
жүзеге асырады
білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын тәрбиелейді.
65. Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы», «Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын және бағыттары мен міндеттерін айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілерді бекіту туралы білім беруді дамыту перспективалары;
оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұны;
педагогика және психология;
пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
педагогикалық әдеп нормалары;
оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру және құқық негіздері;
еңбек заңнамасының негіздері
66. Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық білімі немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс стажына талап қойылмай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжаты немесе біліктіліктің орта деңгейіне жататын 1995 жылға дейінгі XI педагогикалық сыныбымен орта мектепті бітіргені туралы құжаты;
және (немесе) біліктілігі жоғары және орта деңгейдегі педагог-модератор үшін педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін - кемінде 3 жыл; зерттеуші педагог кемінде 4 жыл;
және (немесе) біліктілігі жоғары деңгейдегі педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі - 5 жыл.
67. Кәсіби құзыреттерін анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) «педагог»:
оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын білуі тиіс;
білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға;
білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етуге;
білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;
білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыруға;
кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеруге, цифрлық білім беру ресурстарын қолдануға;
2) «педагог-модератор»:
«педагог» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдалануға;
кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуы немесе қатысушылардың немесе
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі жарыстар;
3) «педагог-сарапшы»:
«педагог-модератор» біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуге, бұдан басқа:
ұйымдасқан оқу қызметін, оқу-тәрбие процесін талдау дағдыларын меңгеруге;
кәсіби даму басымдықтарын: білім беру ұйымы деңгейінде өз және әріптестерін сындарлы түрде айқындауға;
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес кәсіби шеберлік конкурсына қатысушы немесе жүлдегер, немесе жеңімпаз болуға немесе аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадаларға, конкурстарға, облыс деңгейіндегі конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың немесе жеңімпаздардың, немесе жеңімпаздардың болуына;
облыстың, елдің теледидарында трансляциялау үшін енгізілген бейне-, теле- сабақтар дайындау (бар болса);
4) «педагог-зерттеуші»:
«Педагог-сарапшы» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етуге;
облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтауға (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);
білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейлерде кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуға;
«Қазақстан мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болу, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастырған педагогтар үшін семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысуға;
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «Білім мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі - Білім беру мазмұнын сараптау республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті жанындағы ұсынылған оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіруге (кезінде) бар болса) (бұдан әрі - );
елдің, облыстың теледидарында трансляциялау үшін енгізілген, білім беру порталдарында орналастырылған бейне-, теле- сабақтар (бар болса) дайындауға;
интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;
5) «педагог-шебер»:
«педагог-зерттеуші» біліктілігінің жалпы талаптарына, сондай-ақ:
Ы. Алтынсарин немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың немесе білім беру кезінде ұсынылған оқулықтардың авторы (тең авторы) болуы немесе тест тапсырмаларына, оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге сараптама жасау жөніндегі сарапшылардың құрамына кіруі немесе чемпионаттарының сарапшысы немесе педагогтардың біліктілігін арттыру жөніндегі жаттықтырушы болуға;
республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың, немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін дайындауға;
«Қазақстанның мұғалімі» ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса) болуға;
интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;
тәлімгерлікті жүзеге асыруға және облыс, республика деңгейінде (бар болса) кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды;
Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығының «Сарапшылардың электрондық базасына» сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың немесе білім беру мазмұнын сараптау кезінде (болған жағдайда) ұсынылған құрамына кіруге;
тәжірибені республика деңгейінде қорыту,
Құжаттарды қабылдау мерзімі 2023 жылғы 24 тамыздан 2023 жылғы 31 тамызға дейін
Құжаттар бес жұмыс күні ішінде қаралады.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттардың тізбесі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты жерін және байланыс телефондарын көрсете отырып - бар болса);
4) Педагогтардың үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № Қ бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі - ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос педагог лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы
Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.
135000- ден 140000 теңгеге дейінгі лауазымдық жалақы
Байланыс телефоны: , жұмыс уақыты: 9.00-18.00. kiyminskaya1@mail.ru.