Лауазымдық міндеттері:
психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның ұсынысы бойынша ерекше білім беру қажеттілігі бар балаға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау үшін мамандар мен мұғалімдердің командалық бағалауына, сондай-ақ жеке білім беру және дамыту бағдарламаларын дайындауға қатысады;
білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетеді;
басқа педагогтармен және мамандармен өзара іс-қимылды қамтамасыз етеді, білім берудегі инклюзивтілік қағидатын жүзеге асыруға ықпал етеді;
басқа педагогтармен және мамандармен тығыз байланыста, мүмкіндігі шектеулі балаларды дамыту және әлеуметтендіру бойынша іс-шараларды жүзеге асырады;
тәрбиешілерге, адамдардың (балалардың) ата-аналарына және басқа да заңды өкілдерге оқыту мен тәрбиелеудің арнайы әдістері мен әдістерін қолдану мәселелері бойынша кеңес береді;
жалпы тұлғалық мәдениетті қалыптастыруға ықпал етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты мен үлгілік білім беру бағдарламаларының талаптарына сәйкес оқытудың әртүрлі нысандарын, білім беру технологияларын, әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
психологиялық-медициналық-педагогикалық сараптама және кеңес беру бағдарламаларын (психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар), түзету және дамыту бағдарламаларын (психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттері, оңалту орталықтары, аутизм орталықтары және басқа орталықтар) іске асыратын арнайы білім беру ұйымдарының арнайы оқытушысы мүмкіндігі шектеулі балаларды педагогикалық тексеру;
арнайы білім беру қажеттіліктерін командалық бағалауға қатысады;
психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерінде, оңалту орталықтарында, аутизм орталықтарында арнайы педагог білім беру ұйымының жоспары мен кестесіне сәйкес жеке, топтық және топтық сабақтарды жүргізеді;
жеке оқу, жеке дамыту, түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады және жеке (кіші топтық, топтық сабақтар) өткізеді;
кәсіби құзыреттілігін арттырады;
әдістемелік кеңестердің, әдістемелік бірлестіктердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға қоғамның толерантты көзқарасын қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізеді;
қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;
білім беру процесінде балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.
Білу керек:
Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау туралы» заңдарын (бұдан әрі – «Мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және коррекциялық қолдау туралы») мүмкіндігі шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу қолдауы») , «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы» және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілері;
қиын өмірлік жағдайдағы балаларға арналған арнаулы әлеуметтік қызметтердің мемлекеттік стандарттары;
арнайы педагогика;
оқу процесін жобалау және ұйымдастыру негіздері;
арнайы білім беру саласындағы соңғы жетістіктер;
педагогикалық әдеп нормалары;
еңбек заңнамасының негіздері, ішкі еңбек тәртібі, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер.
Біліктілік талаптары:
«Арнайы білім» бағыты бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім немесе жұмыс тәжірибесіне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;
және (немесе) біліктілік деңгейі жоғары болса, мамандығы бойынша жұмыс өтілі: оқытушы-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;
және (немесе) біліктілігі жоғары болса, магистр-оқытушыға мамандығы бойынша жұмыс өтілі 5 жылды құрайды.
Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:
1) «мұғалім»:
балалардың дамуы мен жағдайын диагностикалау, даму ауытқуларын барынша түзетуге бағытталған психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін білу;
арнайы мектепке дейінгі білім беру саласында инновациялық педагогикалық және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, уәждемелік, диагностикалық, дамытушылық, коммуникативті және әдістемелік қызметті жүзеге асыру;
дефектологияның заманауи әдістерін қолдану;
білім беру ұйымдарының әдістемелік бірлестіктерінің жұмысына қатысуға;
балалардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
балалардың жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету, білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысу, балалардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыру, кәсіптік-педагогикалық диалог дағдыларын пайдалану; цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;
2) «мұғалім – модератор»:
«мұғалім» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
оқушылардың дамуындағы ауытқуларды диагностикалау мен түзетудің заманауи әдістерін қолдану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жалпылау;
3) "педагог-сарапшы":
«мұғалім-модератор» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
балалардың дамуындағы ауытқулардың алдын алу және түзету әдістері мен тәсілдерін қолдану;
ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтастықты қамтамасыз ету;
инновациялық педагогикалық тәжірибені зерделеу және енгізу;
ұйымдастырылған оқу қызметін талдау дағдыларын пайдалану, тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және кәсіби дамудың басым бағыттарын анықтау: білім беру ұйымы деңгейіндегі өз және әріптестер, аудан/қалалық деңгейде тәжірибені жалпылау;
4) «оқытушы-зерттеуші»:
«педагог-сарапшы» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
дефектология ғылымының соңғы жетістіктерін пайдалану;
арнайы педагогика және психология;
қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау ережелерін сақтай отырып, білім алушылардың қажеттіліктері мен психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың инновациялық технологияларын, әдістері мен әдістерін қолдануға;
қызмет саласындағы басқа ұйымдармен өзара іс-қимылды қамтамасыз ету;
аймақтық деңгейде қызмет саласында әдістемелік әзірлемелер болуы;
облыс/республикалық маңызы бар қалалар мен астана деңгейінде сабақтарды зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын пайдалану, тәлімгерлік көрсету, тәжірибені жалпылау;
психологиялық-педагогикалық басылымдарда жарияланымдары болуы;
5) «шебер мұғалім»:
«оқытушы-зерттеуші» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға сай болуы керек, сонымен қатар:
арнайы педагогиканың соңғы жетістіктерімен таныстыру;
педагогикалық зерттеудің негізгі әдіснамалық принциптерін басшылыққа ала отырып, өзінің кәсіби қызметі туралы рефлексияны жүзеге асыру;
кәсіби даму траекториясына сәйкес өздігінен білім алу дағдыларының болуы;
Түпнұсқа бағдарламасының болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесі мен ОМЖ бекіткен жарияланған бағдарламалардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болуы;
тәлімгерлік қызметті жүзеге асыру және өңірлік деңгейде әлеуметтік педагогтардың кәсіби қоғамдастығы желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстарға қатысу.
Құжаттарды қабылдаудың соңғы мерзімі 2023 жылдың 12 қазанынан 2023 жылдың 19 қазанына дейін
Құжаттар бес жұмыс күні ішінде қаралады.
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар тізімі:
1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысуға өтінім;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);
4) педагог қызметкерлердің үлгілік біліктілік сипаттамаларында бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) «Денсаулық сақтау саласындағы бухгалтерлік құжаттама нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. » (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымның анықтамасы;
9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, оқытушы-магистр біліктілік санаты туралы куәлік (бар болса);
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша бос немесе уақытша бос оқытушы лауазымына орналасуға үміткердің толтырылған бағалау парағы.
Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың бірінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады.
Лауазымды жалақы 100 000 теңгеден 110 000 теңгеге дейін
Байланыс телефоны: 87163551206, жұмыс уақыты 9.00-18.00, kiyminskaya1@mail.ru.